چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

اقدام و توضیح برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در عدم دعوت از کاپیتان این تیم موجی از خشم و عصبانیت را از وی بر انگیخت و واکنش بازیکن را در پی داشت.

برانکو

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی سابق پرسپولیس روز گذشته لیست تیم ملی عمان برای اردوی آماده‌سازی دبی را اعلام کرد تا برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی آماده شود. نکته جالب در این لیست از سوی برانکو خط خوردن احمد مبارک کانو، کاپیتان تیم ملی بود. سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاران عمانی از دلیل خط خوردن کانو، گاف بزرگی داد و گفت: کانو الان باشگاهی ندارد و در پنج ماه گذشته تمرینی نداشته است و چرا باید او را به تیم ملی دعوت کنم.

اطلاعات برانکو درباره کاپیتان تیم ملی عمان اشتباه بود چون او در دو فصل گذشته برای تیم المرخیه قطر بازی کرده و بدون باشگاه نبوده و به طور منظم به همراه تیم قطری تمرین می‌کند. این گاف سرمربی سابق پرسپولیس در رسانه‌های عمان و در میان خبرنگاران واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

طبق اعلام سایت «صدی» عمان، این موضوع موجی از خشم و واکنش را در شبکه‌های اجتماعی علیه برانکو در پی داشته است.

همچنین احمد کانو با انتشار ویدئویی در Snapchat به اقدام برانکو واکنش نشان داد و تاکید کرد: اظهارات برانکو خلاف واقع است و وی تا ماه ژوئن با باشگاه المرخیه قطر قرارداد دارد. مربی باید واقعیت‌ها را بررسی کند. مشخص است که مربی اطلاعات کافی درباره احمد کانو ندارد و مدیر تیم ملی باید اطلاعات را بررسی کند. اگر مدیر هم نمی‌داند، این مسئله دیگری است. این بازیکن در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد به تصمیم برانکو مبنی بر عدم دعوتش احترام می‌گذارد و برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کند.

کد خبر 595104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha